Sofinanciranje stroškov promocije v tujini

Javna agencija Republike Slovenije za spodbujanje podjetništva, internacionalizacije, tujih investicij in tehnologije SPIRIT Slovenija je objavila javni poziv za sofinanciranje  stroškov digitalizacije prodajnih poti ter predstavitvenih in trženjskih gradiv za promocijo na tujih trgih. Mikro, malim in srednje-velikim podjetjem je na voljo do največ 9.999 evrov. Sofinanciralo se bo vzpostavitev prodaje preko globalnih mednarodnih platform za spletno prodajo, izdelavo video vsebin za nivo podjetja ali za nivo izdelkov/storitev podjetja v vsaj enem tujem jeziku, vključno s prevajanjem,  izdelavo digitalnih orodij za konfiguracijo rešitve izbranih izdelkov s strani potencialnega kupca, v vsaj enem tujem jeziku, vključno s prevajanjem, uvrstitev podjetja in njegovih izdelkov/storitev na spletne strani mednarodnih virtualnih showroomov oziroma podjetniških imenikov z virtualnimi/digitalnimi vsebinami, optimizacijo spletnih strani in digitalnih prodajnih kanalov, vzpostavitev sistemov merjenja učinkov digitalnih komunikacij in sistemov sledenja potencialnim strankam v okviru digitalnih prodajnih kanalov, vse namenjeno tujim kupcem/tuji poslovni javnosti, izdelavo predstavitvenih e-katalogov v vsaj treh tujih jezikih, vključno s prevajanjem, generiranje tujih leadov, to je visoko kakovostnih kontaktov potencialnih tujih kupcev in poslovnih partnerjev, preko udeležbe na virtualnem mednarodnem dogodku.

Podjetja lahko elektronsko vlogo oddajo do 15. septembra oziroma do porabe sredstev. V okviru javnega poziva, ki je sofinanciran s pomočjo evropskega sklada za regionalni razvoj, bo na voljo 800.000 evrov.

Več o javnem pozivu na spletni strani:

https://www.spiritslovenia.si/razpis/351

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja